Jump to main content
Centrul de Pregătire pentru Performanță în Informatică
Centrul de Pregătire pentru Performanță în Informatică
  • Home
  • Misiune
  • Regulament
  • Cursuri
  • Inscriere și Selecție
  • Materia
  • Linkuri utile
  • Contact
  1. Home
  2. Materia
  3. Nivel 3 (avansat)
  4. Geometrie
  5. Înfășurătoarea convexă
  • Materia
    • Ce să știm în afara materiei
    • Nivel 1 (începător)
    • Nivel 2 (mediu)
    • Nivel 3 (avansat)
      • Heapuri
      • Arbori indexati binar
      • Programare dinamică
      • Grafuri
      • Trie
      • Arbori de intervale
      • Combinatorică
      • Geometrie
        • Sortarea punctelor în jurul originii
        • Înfășurătoarea convexă
        • Punct în poligon
        • Cele mai apropiate puncte din plan
        • Probleme diverse
      • Principiul includerii și excluderii
      • Algoritmul lui Euclid Extins
      • Invers Modular
      • Divizibilitate
      • Indicatorul lui Euler
      • Dinamică pe stări exponențiale
      • Coduri gray
      • Probleme diverse, nivel 3
    • Nivel 4 (foarte avansat)

Înfășurătoarea convexă

Înfășurătoarea convexă este poligonul convex de arie minimă (și totodată de perimetru minim) care conține în interior sau pe laturi toate punctele unei mulțimi, date prin coordonatele lor în plan.

Suport teoretic

  • Geometrie, pagina 13 (Marius Nicoli)

Probleme propuse

  • Medii
    • înfășurătoareConvexă (pbinfo)
    • înfășurătoare (infoarena)
  • Grele
    • rubarba (infoarena)
    • babacu (infoarena)
© 2002-2025 SyncRO Soft SRL. All rights reserved.

This website was created & generated with Oxygen® XML WebHelp