Jump to main content
Centrul de Pregătire pentru Performanță în Informatică
Centrul de Pregătire pentru Performanță în Informatică
  • Home
  • Misiune
  • Regulament
  • Cursuri
  • Inscriere și Selecție
  • Materia
  • Linkuri utile
  • Contact
  1. Home
  2. Materia
  3. Nivel 1 (începător)
  4. Principiul lui Dirichlet
  • Materia
    • Ce să știm în afara materiei
    • Nivel 1 (începător)
      • Elemente de bază ale limbajului
      • Algoritmi de bază
      • Tablouri unidimensionale (vectori)
      • Caractere
      • Tablouri bidimensionale (matrice)
      • Căutare binară a rezultatului
      • Funcții
      • Elemente de bază STL
      • Tipul de date Struct
      • Metoda de programare greedy
      • Operații statice pe secvențe
      • Algoritmi de căutare pe șiruri
      • Principiul lui Dirichlet
      • Generarea submulțimilor unei mulțimi prin algoritmi simpli
      • Probleme diverse, nivel 1
    • Nivel 2 (mediu)
    • Nivel 3 (avansat)
    • Nivel 4 (foarte avansat)

Principiul lui Dirichlet

Principiul cutiei (așa cum mai este cunoscut) este unul simplu și natural. Mai degrabă dificil este să ne prindem la astfel de probleme, implementarea utilizând adesea elemente simple de limbaj.

Suport teoretic

  • Probleme explicate (Mirel Coșulschi)
  • Materialul de pe Pbinfo

Probleme propuse

  • Ușoare
    • subSecv (pbinfo)
    • noroc (.campion)
  • Medii
    • război2 (infoarena)
© 2002-2025 SyncRO Soft SRL. All rights reserved.

This website was created & generated with Oxygen® XML WebHelp