Jump to main content
Centrul de Pregătire pentru Performanță în Informatică
Misiune
Regulament
Cursuri
Inscriere
Materia
Linkuri utile
Contact
Search
Home
Materia
Nivel 3 (avansat)
Grafuri
Parcurgere în adâncime (DFS)
Găsirea unui ciclu
Materia
Ce să știm în afara materiei
Nivel 1 (începător)
Nivel 2 (mediu)
Nivel 3 (avansat)
Heapuri
Arbori indexati binar
Programare dinamică
Grafuri
Grafuri, Arbori - Noțiuni teoretice de bază
Determinare/verificare lanturi, cicluri, tipuri de grafuri
Parcurgere în lățime (BFS)
Parcurgere în adâncime (DFS)
Probleme de bază
Conexitate
Arborele muchiilor de avansare
Găsirea unui ciclu
Sortare topologică
Dinamică pe arbore la revenirea din fii
Transformarea unui arbore oarecare în unul cu rădăcină
Graduri Aciclice
Păduri de mulțimi disjuncte
Arborele parțial de cost minim
Drumuri minime în Grafuri
Grafuri Hamiltoniene
Ciclu Eulerian
Biconexitate
Componente tare conexe
Lowest Common Ancestor (LCA)
Cuplaj maxim în graf bipartit
Pointeri
Arbori de intervale
Combinatorică
Geometrie
Principiul includerii și excluderii
Algoritmul lui Euclid Extins
Invers Modular
Divizibilitate
Indicatorul lui Euler
Dinamică pe stări exponențiale
Coduri gray
Nivel 4 (foarte avansat)
Găsirea unui ciclu