Jump to main content
Centrul de Pregătire pentru Performanță în Informatică
Centrul de Pregătire pentru Performanță în Informatică
  • Misiune
  • Regulament
  • Cursuri
  • Inscriere
  • Materia
  • Linkuri utile
  • Contact
  1. Home
  2. Materia
  3. Nivel 1 (începător)
  4. Tablouri unidimensionale (vectori)
  5. Inserare, eliminare elemente
  • Materia
    • Ce să știm în afara materiei
    • Nivel 1 (începător)
      • Elemente de bază ale limbajului
      • Algoritmi de bază
      • Tablouri unidimensionale (vectori)
        • Parcurgerea vectorilor
        • Inserare, eliminare elemente
        • Sortarea vectorilor, algoritmi de complexitate pătratică
        • Vectori de frecvență
        • Interclasarea optimă a șirurilor sortate
        • Căutare binară
        • Probleme diverse cu vectori
      • Caractere
      • Tablouri bidimensionale (matrice)
      • Probleme de căutare binară a rezultatului
      • Funcții
      • Elemente de bază STL
      • Tipul de date Struct
      • Metoda de programare greedy
      • Operații statice pe secvențe
      • Algoritmi de căutare pe șiruri
      • Principiul lui Dirichlet
      • Divizibilitate
      • Generarea submulțimilor unei mulțimi prin algoritmi simpli
      • Analiza eficienței ca timp și ca memorie
    • Nivel 2 (mediu)
    • Nivel 3 (avansat)
    • Nivel 4 (foarte avansat)

Inserare, eliminare elemente

Ștergerea sau inserarea de valori în vectori reprezintă secvențe do cod care ne vor fi utile în foarte multe situații

Aici trebuie să înțelegem cum modificăm în memorie tablourile în acest scop.

Suport teoretic

  • Tablouri unidimensionale (Material intern)

Probleme

  • Ușoare
    • sum00 (pbinfo)
    • Divine Array (codeforces)
  • Medii
    • sum00 (pbinfo)
    • Divine Array (codeforces)
  • Grele
    • sum00 (pbinfo)
    • Divine Array (codeforces)
© 2002-2021 SyncRO Soft SRL. All rights reserved.

This website was created & generated with Oxygen® WebHelp