Jump to main content
Centrul de Pregătire pentru Performanță în Informatică
Centrul de Pregătire pentru Performanță în Informatică
  • Home
  • Misiune
  • Regulament
  • Cursuri
  • Inscriere și Selecție
  • Materia
  • Linkuri utile
  • Contact
  1. Home
  2. Materia
  3. Nivel 1 (începător)
  4. Tipul de date Struct
  5. Generalități
  • Materia
    • Ce să știm în afara materiei
    • Nivel 1 (începător)
      • Elemente de bază ale limbajului
      • Algoritmi de bază
      • Tablouri unidimensionale (vectori)
      • Caractere
      • Tablouri bidimensionale (matrice)
      • Căutare binară a rezultatului
      • Funcții
      • Elemente de bază STL
      • Tipul de date Struct
        • Generalități
        • Sortare
      • Metoda de programare greedy
      • Operații statice pe secvențe
      • Algoritmi de căutare pe șiruri
      • Principiul lui Dirichlet
      • Generarea submulțimilor unei mulțimi prin algoritmi simpli
      • Probleme diverse, nivel 1
    • Nivel 2 (mediu)
    • Nivel 3 (avansat)
    • Nivel 4 (foarte avansat)

Generalități

Structurile sunt baza pentru programarea orientată obiect. În plus, la unele probleme ne permit să organizăm mai bine datele.

Aici ne propunem familiarizarea cu noul element de limbaj și identificarea problemelor la care structurile ne ușurează munca.

Suport teoretic

  • Structuri (Marius Nicoli)

Probleme propuse

  • Ușoare
    • fracțiiMax (pbinfo)
    • qClasa (pbinfo)
    • aprindere (infoarena)
© 2002-2025 SyncRO Soft SRL. All rights reserved.

This website was created & generated with Oxygen® XML WebHelp