Jump to main content
Centrul de Pregătire pentru Performanță în Informatică
Home
Misiune
Regulament
Cursuri
Inscriere și Selecție
Materia
Linkuri utile
Contact
Search
Home
Materia
Nivel 2 (mediu)
Geometrie
Materia
Ce să știm în afara materiei
Nivel 1 (începător)
Nivel 2 (mediu)
Operații cu biți
Recursivitate
Divide et impera
Recursivitate indirectă
Algoritmi Fill
Stive
Cozi
Metoda de programare backtracking
Operații statice pe secvențe
Deque
Programare dinamică
Pointeri
Hashuri
Combinatorică
Geometrie
Aria unui triunghi, ecuația dreptei în plan
Aria unui poligon simplu
Teorema lui Pick
Principiul includerii și excluderii
Acoperire
Radix sort
Dinamică pe stări exponențiale
Probleme diverse, nivel 2
Nivel 3 (avansat)
Nivel 4 (foarte avansat)
Geometrie
Capitolul face o introducere în problemele de geometrie plană într-un sistem cartezian.