Jump to main content
Centrul de Pregătire pentru Performanță în Informatică
Centrul de Pregătire pentru Performanță în Informatică
  • Home
  • Misiune
  • Regulament
  • Cursuri
  • Inscriere și Selecție
  • Materia
  • Linkuri utile
  • Contact
  1. Home
  2. Materia
  3. Nivel 2 (mediu)
  4. Teorema lui Pick
  • Materia
    • Ce să știm în afara materiei
    • Nivel 1 (începător)
    • Nivel 2 (mediu)
      • Operații cu biți
      • Recursivitate
      • Divide et impera
      • Recursivitate indirectă
      • Algoritmi Fill
      • Stive
      • Cozi
      • Metoda de programare backtracking
      • Operații statice pe secvențe
      • Deque
      • Programare dinamică
      • Pointeri
      • Hashuri
      • Combinatorică
      • Geometrie
      • Teorema lui Pick
      • Principiul includerii și excluderii
      • Acoperire
      • Radix sort
      • Dinamică pe stări exponențiale
      • Probleme diverse, nivel 2
    • Nivel 3 (avansat)
    • Nivel 4 (foarte avansat)

Teorema lui Pick

Relație matematică între aria unui poligon și numărul de puncte laticeale de pe conturul și din interiorul său. Deseori reduce mult complexitatea unor probleme de informatică.

Suport teoretic

  • Pick's theorem (Materialul de pe Wikipedia)

Probleme propuse

  • Medii
    • copaci (infoarena)
  • Grele
    • dreptunghiuri (infoarena)
    • emptri (infoarena)
© 2002-2025 SyncRO Soft SRL. All rights reserved.

This website was created & generated with Oxygen® XML WebHelp