Jump to main content
Centrul de Pregătire pentru Performanță în Informatică
Centrul de Pregătire pentru Performanță în Informatică
  • Home
  • Misiune
  • Regulament
  • Cursuri
  • Inscriere și Selecție
  • Materia
  • Linkuri utile
  • Contact
  1. Home
  2. Materia
  3. Nivel 1 (începător)
  4. Algoritmi de căutare pe șiruri
  5. KMP
  • Materia
    • Ce să știm în afara materiei
    • Nivel 1 (începător)
      • Elemente de bază ale limbajului
      • Algoritmi de bază
      • Tablouri unidimensionale (vectori)
      • Caractere
      • Tablouri bidimensionale (matrice)
      • Căutare binară a rezultatului
      • Funcții
      • Elemente de bază STL
      • Tipul de date Struct
      • Metoda de programare greedy
      • Operații statice pe secvențe
      • Algoritmi de căutare pe șiruri
        • KMP
      • Principiul lui Dirichlet
      • Generarea submulțimilor unei mulțimi prin algoritmi simpli
      • Probleme diverse, nivel 1
    • Nivel 2 (mediu)
    • Nivel 3 (avansat)
    • Nivel 4 (foarte avansat)

KMP

Algoritmul care poartă numele lui Knuth, Morris și Pratt se bazează pe realizarea unei precalculări pe șirul de căutat și folosirea acesteia în etapa a doua, cea de căutare.

Timpul de procesare este liniar (de ordinul: lungimea șirului de căutat + lungimea textului).

Suport teoretic

  • Materialul de pe Wikipedia

Probleme propuse

  • Ușoare
    • potrivireaȘirurilor (infoarena)
  • Medii
    • palindrom (infoarena)
  • Grele
    • cifru1 (.campion)
© 2002-2025 SyncRO Soft SRL. All rights reserved.

This website was created & generated with Oxygen® XML WebHelp