Jump to main content
Centrul de Pregătire pentru Performanță în Informatică
Centrul de Pregătire pentru Performanță în Informatică
  • Home
  • Misiune
  • Regulament
  • Cursuri
  • Inscriere și Selecție
  • Materia
  • Linkuri utile
  • Contact
  1. Home
  2. Materia
  3. Nivel 3 (avansat)
  4. Grafuri
  5. Grafuri, Arbori - Noțiuni teoretice de bază
  • Materia
    • Ce să știm în afara materiei
    • Nivel 1 (începător)
    • Nivel 2 (mediu)
    • Nivel 3 (avansat)
      • Heapuri
      • Arbori indexati binar
      • Programare dinamică
      • Grafuri
        • Grafuri, Arbori - Noțiuni teoretice de bază
        • Determinare/verificare lanturi, cicluri, tipuri de grafuri
        • Parcurgere în lățime (BFS)
        • Parcurgere în adâncime (DFS)
        • Păduri de mulțimi disjuncte
        • Arborele parțial de cost minim
        • Drumuri minime în Grafuri
        • Grafuri Hamiltoniene
        • Grafuri Euleriene
        • Biconexitate
        • Componente tare conexe
        • Lowest Common Ancestor (LCA)
        • Cuplaj maxim în graf bipartit
      • Trie
      • Arbori de intervale
      • Combinatorică
      • Geometrie
      • Principiul includerii și excluderii
      • Algoritmul lui Euclid Extins
      • Invers Modular
      • Divizibilitate
      • Indicatorul lui Euler
      • Dinamică pe stări exponențiale
      • Coduri gray
      • Probleme diverse, nivel 3
    • Nivel 4 (foarte avansat)

Grafuri, Arbori - Noțiuni teoretice de bază

Capitolul prezintă terminologia necesară precum și câteva rezultate care stau la baza întregii teorii.

Suport teoretic

  • Grafuri și Arbori - noțiuni teoretice (Marius Nicoli)
  • Grafuri - memorare, probleme de început (Marius Nicoli)

Probleme propuse

  • Ușoare
    • adiacența (pbinfo)
    • adiacența1 (pbinfo)
    • listaVecini (pbinfo)
    • grade (pbinfo)
    • izolate (pbinfo)
    • gradMax (pbinfo)
    • genGraf (pbinfo)
© 2002-2025 SyncRO Soft SRL. All rights reserved.

This website was created & generated with Oxygen® XML WebHelp