Jump to main content
Centrul de Pregătire pentru Performanță în Informatică
Centrul de Pregătire pentru Performanță în Informatică
  • Misiune
  • Regulament
  • Cursuri
  • Inscriere
  • Materia
  • Linkuri utile
  • Contact
  1. Home
  2. Materia
  3. Nivel 1 (începător)
  4. Tablouri unidimensionale (vectori)
  5. Vectori de frecvență
  6. Sortarea prin numărare
  • Materia
    • Ce să știm în afara materiei
    • Nivel 1 (începător)
      • Elemente de bază ale limbajului
      • Algoritmi de bază
      • Tablouri unidimensionale (vectori)
        • Parcurgerea vectorilor
        • Inserare, eliminare elemente
        • Sortarea vectorilor, algoritmi de complexitate pătratică
        • Vectori de frecvență
          • Probleme standard
          • Sortarea prin numărare
          • Ciurul lui Eratostene
        • Interclasarea optimă a șirurilor sortate
        • Căutare binară
        • Probleme diverse cu vectori
      • Caractere
      • Tablouri bidimensionale (matrice)
      • Probleme de căutare binară a rezultatului
      • Funcții
      • Elemente de bază STL
      • Tipul de date Struct
      • Metoda de programare greedy
      • Operații statice pe secvențe
      • Algoritmi de căutare pe șiruri
      • Principiul lui Dirichlet
      • Divizibilitate
      • Generarea submulțimilor unei mulțimi prin algoritmi simpli
      • Analiza eficienței ca timp și ca memorie
    • Nivel 2 (mediu)
    • Nivel 3 (avansat)
    • Nivel 4 (foarte avansat)

Sortarea prin numărare

Sortarea prin numărare este cel mai rapid algoritm de irdonare atunci când datele de intrare o prermit.

Suport teoretic

  • Vectori de frecvență - paginile 5,6 - (Material intern)

Probleme

  • Ușoare
    • sum00 (pbinfo)
    • Divine Array (codeforces)
  • Medii
    • sum00 (pbinfo)
    • Divine Array (codeforces)
  • Grele
    • sum00 (pbinfo)
    • Divine Array (codeforces)
© 2002-2021 SyncRO Soft SRL. All rights reserved.

This website was created & generated with Oxygen® WebHelp