Jump to main content
Centrul de Pregătire pentru Performanță în Informatică
Centrul de Pregătire pentru Performanță în Informatică
  • Home
  • Misiune
  • Regulament
  • Cursuri
  • Inscriere
  • Materia
  • Linkuri utile
  • Contact
  1. Home
  2. Materia
  3. Nivel 3 (avansat)
  4. Geometrie
  5. Punct în poligon
  • Materia
    • Ce să știm în afara materiei
    • Nivel 1 (începător)
    • Nivel 2 (mediu)
    • Nivel 3 (avansat)
      • Heapuri
      • Arbori indexati binar
      • Programare dinamică
      • Grafuri
      • Trie
      • Arbori de intervale
      • Combinatorică
      • Geometrie
        • Sortarea punctelor în jurul originii
        • Înfășurătoarea convexă
        • Punct în poligon
        • Cele mai apropiate puncte din plan
        • Probleme diverse
      • Principiul includerii și excluderii
      • Algoritmul lui Euclid Extins
      • Invers Modular
      • Divizibilitate
      • Indicatorul lui Euler
      • Dinamică pe stări exponențiale
      • Coduri gray
    • Nivel 4 (foarte avansat)

Punct în poligon

Având un poligon, nu neapărat convex, dar ale cărui laturi nu se autointersectează, se pune problema să decidem dacă un anume punct din plan este sau nu în interiorul lui.

Suport teoretic

  • Geometrie, pagina 16 (Material intern)

Probleme propuse

  • Grele
    • punctÎnPoligonSimplu (infoarena)
    • poligon (infoarena)
    • robot (infoarena)
© 2002-2022 SyncRO Soft SRL. All rights reserved.

This website was created & generated with Oxygen® XML WebHelp