Jump to main content
Centrul de Pregătire pentru Performanță în Informatică
Centrul de Pregătire pentru Performanță în Informatică
  • Home
  • Materia
  • Linkuri utile
  • Contact
  1. Home
  2. Materia
  3. Nivel 2 (mediu)
  4. Programare dinamică
  5. Probleme ce folosesc optimul de la pasul anterior sau un număr constant de pași anteriori
  6. Subsecvența de sumă maximă
  • Materia
    • Ce să știm în afara materiei
    • Nivel 1 (începător)
    • Nivel 2 (mediu)
      • Operații cu biți
      • Recursivitate
      • Divide et impera
      • Recursivitate indirectă
      • Algoritmi Fill
      • Stive
      • Cozi
      • Metoda de programare backtracking
      • Operații statice pe secvențe
      • Deque
      • Programare dinamică
        • Probleme ce folosesc optimul de la pasul anterior sau un număr constant de pași anteriori
          • Probleme diverse
          • Subsecvența de sumă maximă
        • Probleme ce folosesc toate optimele anterioare
        • Problema rucsacului
        • Probleme care folosesc "metoda mixtă"
        • Probleme clasice
      • Pointeri
      • Hashuri
      • Combinatorică
      • Geometrie
      • Teorema lui Pick
      • Principiul includerii și excluderii
      • Acoperire
      • Radix sort
      • Dinamică pe stări exponențiale
      • Probleme diverse, nivel 2
    • Nivel 3 (avansat)
    • Nivel 4 (foarte avansat)

Subsecvența de sumă maximă

Determinarea subsecvenței de sumă maximă dintr-un șir admite soluții de diverse complexități (inclusiv liniară).

Suport teoretic

  • Programare dinamică pentru nivelul începător și mediu, pagina 2 (Marius Nicoli)
  • Subsecvența de sumă maximă (Mirel Coșulschi)

Probleme propuse

  • Ușoare
    • ssm (infoarena)
  • Medii
    • buline (infoarena)
    • jocTv (infoarena)
    • șotron (infoarena)
  • Grele
    • peri (.campion)
    • raliu (infoarena)
© 2002-2025 SyncRO Soft SRL. All rights reserved.

This website was created & generated with Oxygen® XML WebHelp